2013年8月16日星期五

美国之音: 抗议者营地被暴力清场后的开罗

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Madesmith

Modern handmade. New designers every week.
From our sponsors
抗议者营地被暴力清场后的开罗
Aug 15th 2013, 14:42

抗议者营地被暴力清场后的开罗

首次发布时间:15.08.2013

埃及民众开始哀悼星期三暴力事件罹难者。埃及支持和反对政府双方交相指责。哀悼者聚集在开罗纳萨尔城的一座清真寺,有部分遗体在这里等待安葬。支持抗议的哀悼者表示,安全部队攻击毫无武装的抗议者。但是军警宣称抗议者煽动暴力,因此必须阻止他们。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论