2013年8月24日星期六

美国之音: 山火迫使旧金山进入紧急状态

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Publish Your Book on Kindle

Learn to self-publisher your book on Kindle. Boost your brand and credibility with this step-by-step training course for just $99. Enroll today.
From our sponsors
山火迫使旧金山进入紧急状态
Aug 24th 2013, 11:22, by noreply@voanews.com (美国之音)

美国西部加利福尼亚州的州长宣布旧金山进入紧急状态,因为优胜美地国家公园边缘地带的山火正逐渐对旧金山地区构成威胁。
 
州长发表的声明说,这场大火破坏了为旧金山提供服务的电力基础设施,迫使该市官员切断输电线路。
 
星期五,有关当局表示,历时一个星期的大火已蔓延超过427平方公里,不过只有百分之二的火势得到了控制。
 
星期四,大火燃烧附近住房和大面积森林,消防员奋力喷水灭火。
 
 
加州消防官员说,失控的山火威胁到约4500户住房。
 
优胜美地国家公园星期五仍然开放,不过,山火已迫使至少一个通往这处热点旅游目的地的入口关闭。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论