2013年8月24日星期六

美国之音: 华盛顿国家动物园喜迎熊猫宝宝诞生

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Subscribe to Bloomberg Businessweek

Get Bloomberg Businessweek for 84% off what others pay on the newsstand - that's like getting 38 complimentary issues! Sign up today.
From our sponsors
华盛顿国家动物园喜迎熊猫宝宝诞生
Aug 24th 2013, 11:27, by noreply@voanews.com (美国之音)

美香产子对动物园来说是个惊喜,园方一直到这个月初美香出现一些怀孕的征兆,才知道她受孕成功。
 
动物园方面表示,熊猫宝宝哭声响亮,美香也在产后立刻抱起宝宝照顾。
 
不过相关庆祝活动可能还要等等,去年9月,美香产下一只雌性熊猫宝宝,但宝宝在6天后就因为肺部发育不全,肝脏受损而死亡。
 
美香的第一个宝宝泰山是在2005年通过人工受孕所生。泰山已经在2010年归还中国,目前居住在雅安碧峰峡熊猫基地。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论