2013年9月28日星期六

美国之音: 奥巴马呼吁众议院保持政府运作

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
奥巴马呼吁众议院保持政府运作
Sep 27th 2013, 22:26, by noreply@voanews.com (美国之音)

美国总统奥巴马正敦促国会众议院通过一项预算,为美国政府提供经费,同时不削除他提倡的平价医疗法案。

奥巴马总统星期五在白宫对记者说,众议院的共和党人应该停止玩弄他所说的"政治把戏"。

然而众议院议长、共和党人贝纳指责奥巴马自己在玩弄"政治把戏",他说,奥巴马甚至拒绝参与协商过程。

有关评论发表的几小时前,参议院通过了一项为平价医疗法案提供资金的临时政府经费议案。

而众议院通过了自己版本的经费议案,该议案不为平价医疗法案提供经费。

如果参众两院到星期一还不能达成协议,那么从十月一号星期二开始,美国政府将部分关闭。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论