2013年9月28日星期六

美国之音: 多明尼加法院判决对非法移民后代作出判决

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Dream of a beautiful home?

Dream Houses features beautifully designed houses, amazing interiors and the latest decorating trends. Subscribe today and start getting inspired.
From our sponsors
多明尼加法院判决对非法移民后代作出判决
Sep 28th 2013, 06:11, by noreply@voanews.com (美国之音)

多明尼加共和国的最高法院作出判决,取消非法进入该国的移民后代的公民权。这项决议主要影响海地裔。由宪法法庭在本星期作出的这项决议,是最终判决,并且无法上诉。这项判决追溯到1929年之后出生的每一个人。
 
多明尼加官员说,两年之将可决定谁将被剥夺公民权。这项判决可能影响成千上万海地裔多明尼加人,让他们失去国籍,并且面临被大规模的遣送到海地,但当中许多人不但没有海地国籍,跟海地也没有任何紧密关系。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论