2013年9月28日星期六

美国之音: 焦点对话:港人“占领中环”,与北京摊牌?

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Bragging rights galore!

You've heard 6 degrees of separation, right? How about 1 degree? Click here to be connected to the likes of JJ Abrams & Halle Berry for as little as one $5 pledge!
From our sponsors
焦点对话:港人"占领中环",与北京摊牌?
Sep 27th 2013, 12:02, by noreply@voanews.com (美国之音)

华盛顿 — 香港泛民主党派和二十多个民间团体将从十月开始,发动"占领中环运动",以推动香港普选。这场运动秉持"非暴力公民抗命"的原则,并誓言在香港形成"遍地开花"之势。与此同时,中国官媒称"占领中环"本质是"暴民抗命",并警告港民不要成为"英美等境外势力操纵的炮灰"。 97香港回归之后,香港对中国的认同度和对中央政府的好感度为何节节下降?香港和内地摩擦日剧,是谁的过错?

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论