2013年9月28日星期六

美国之音: 中国破获大规模人口走私

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
中国破获大规模人口走私
Sep 28th 2013, 08:35, by noreply@voanews.com (美国之音)

中国官方媒体说,警方救出92名孩童以及2位妇女,他们是被人蛇集团绑架并且准备被贩卖的。新华社在星期五说,当局逮捕了301名与此案相关的嫌犯。官员们说,这项破获大型人口走私的行动涉及11个省的警方。

这个网络在云南省以及四川省偷窃孩童并且卖到其他地区。绑架孩童是中国的主要问题。严格的一胎化政策以及重男轻女的传统,导致了近年来走私孩童以及女人的犯罪增加。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论