2013年9月11日星期三

美国之音: 纽约投票选举民主党市长候选人

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
纽约投票选举民主党市长候选人
Sep 11th 2013, 11:29, by noreply@voanews.com (美国之音)

比尔•德•布拉西奥在纽约市星期二举行的初选中赢得大部分选票,这次选举决定纽约市长竞选中民主党候选人的人选。
 
目前各选区95%的选票已经统计完毕,德•布拉西奥赢得40%以上的选票,从而不必与前纽约市审计长比尔·汤普森于10月1日举行决选。
 
选举官员目前正在统计数万张缺席选票,最终的选举结果将于几天内公布。如果德•布拉西奥保持领先地位,他将在11月与共和党候选人乔·罗塔竞争,以决定谁将接任纽约市长迈克·布隆伯格的职位。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论