2013年8月22日星期四

美国之音: 法国:如叙利亚政府军使用化武 国际社会必须做出有力反应

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
法国:如叙利亚政府军使用化武 国际社会必须做出有力反应
Aug 22nd 2013, 08:39, by noreply@voanews.com (美国之音)

法国说,如果叙利亚反对派有关叙利亚政府军在大马士革附近的袭击中使用化学武器的指称得到证实,国际社会就必须做出强有力的反应。

但法国外交部长法比尤斯星期四排除了动用地面部队的可能性。

分析人士说,叙利亚军队星期四再次轰炸东戈塔地区。一天前,反对派指责政府军使用化学武器杀害了很多平民。

叙利亚政府否认有关使用化学武器的指称,并声称反对派试图分散联合国检查员的注意力。联合国检查员目前在叙利亚,对叙利亚政府有关反对派武装今年早些时候使用化学武器的指称进行调查。

联合国安理会星期三举行了一次紧急会议,讨论叙利亚局势。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论