2013年8月8日星期四

美国之音: 日本将大幅削减开支并推迟决定是否增税

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
How to Make, Market, and Sell eBooks

Essential and free e-publishing methods to market ebooks at major retailers and personal sites/blogs. Sign up for this online course for just $29.
From our sponsors
日本将大幅削减开支并推迟决定是否增税
Aug 8th 2013, 09:01, by noreply@voanews.com (美国之音)

华盛顿 — 日本誓言大幅削减开支,但推迟就一项有争议的提高消费税计划做出决定,提高消费税是为了帮助削减巨额国债。

日本内阁星期四通过的财政计划将在两年内削减开支830亿美元,但没有具体说明削减开支的领域。

与此同时,日本政府表示,在9月前不会就是否实施增税计划作出决定。按照这项分两阶段实行的计划,将在2015年之前将消费税提高一倍。

日本首相安倍晋三支持增税。但一些日本内阁成员说,这项计划可能使脆弱的日本经济复苏受挫,他们主张推迟增税,或减小增税幅度。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论