2013年11月13日星期三

美国之音: 伊朗:联合国检查员将获准进入新核设施

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
伊朗:联合国检查员将获准进入新核设施
Nov 13th 2013, 03:18, by (美国之音)

伊朗官员说,联合国检查人员可能在几星期内获准进入伊朗新的重水核反应堆设施。

伊朗核能部门发言人卡玛凡迪对伊朗官方通讯社伊通社说,德黑兰愿意在12月11号与联合国原子能机构进行下一轮谈判前,允许该机构检查人员进入阿拉克反应堆设施。

但卡玛凡迪表示,还需要拟定有关检查的程序细节。

伊朗与联合国原子能机构签署了一项协议。按照这项协议,伊朗将允许联合国原子能机构人员扩大对伊朗核设施的检查范围。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论