2013年11月13日星期三

美国之音: 在尼日利亚附近被劫持的美国船员获释

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Subscribe to Bloomberg Businessweek

Get Bloomberg Businessweek for 84% off what others pay on the newsstand - that's like getting 38 complimentary issues! Sign up today.
From our sponsors
在尼日利亚附近被劫持的美国船员获释
Nov 12th 2013, 23:27, by (美国之音)

美国官员说,上个月在尼日利亚海岸线外被海盗绑架的两名美国船员已经获得自由。

美国国务院发言人莎琪星期二确认了这两人获释的消息。她拒绝提供他们如何获释的详情,理由是那关系到隐私。

早些时候,官方确认这两人是悬挂美国国旗的石油平台补给船"C-猎犬号"的船长和大副。

这两个人在这艘船于几内亚湾遭到海盗袭击时被绑架。

美国官员说,那些海盗上个月放走了船上其他人员和这艘船。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论