2013年10月30日星期三

美国之音: 德美官员商讨手机窃听事件

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
德美官员商讨手机窃听事件
Oct 30th 2013, 12:31, by (美国之音)

一个由德国高层官员组成的代表团定于星期三在白宫和奥巴马总统的国家安全顾问以及反恐顾问举行会晤,商讨有关美国监听德国总理默克尔手机的报道。
 
与此同时,欧洲议会的民权委员会仍在华盛顿访问,与美国国家安全局的欧洲事务专家进行接触。预计双方将主要讨论间谍丑闻对欧盟公民的影响。
 
美国国家安全局局长亚历山大表示,有关国安局搜集千百万欧洲公民电话记录的报道完全不实。美国国安局是一个高度机密机构。
 
亚历山大星期二在一个国会委员会举行的听证会上说,欧洲情报机构与美国国安局分享了那些电话记录。他说,这些电话记录的细节被用于保护美国和欧洲的前线部队以及国内人民。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论