2013年10月30日星期三

美国之音: 民主刚果再爆战火

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Subscribe to Bloomberg Businessweek

Get Bloomberg Businessweek for 84% off what others pay on the newsstand - that's like getting 38 complimentary issues! Sign up today.
From our sponsors
民主刚果再爆战火
Oct 30th 2013, 13:51, by (美国之音)

联合国支持的在刚果民主共和国的军队正在向靠近乌干达边界一个地区的反政府武装推进。这支部队继续试图赶走盘踞在据点的反叛武装。
 
政府官员星期三说,激战发生在北基伍的东部城镇附近。
 
联合国难民署说,战火迫使5000多名平民逃到乌干达。该机构说,星期四之前,这个数字可能增加一倍。
 
星期五爆发战斗以来,刚果军队已经从反叛组织M23手里夺回了几个城镇。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论