2013年10月30日星期三

美国之音: 埃及当局逮捕穆兄会领导人

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
埃及当局逮捕穆兄会领导人
Oct 30th 2013, 14:39, by (美国之音)

埃及当局逮捕了一名穆斯林兄弟会的重要领导人,军方在推翻伊斯兰主义的总统穆尔西之后继续对该组织进行镇压。
 
安全部队星期三在新开罗郊外伊萨姆.埃里安的家中将他拘押,埃里安是穆兄会政治分支的副手。
 
几个小时之后,警察冲进艾兹哈尔大学的主楼,那所大学是研究伊斯兰教的顶级学府。在那之前,举行抗议的学生包围并攻击了大学行政长官的办公室。
 
艾兹哈尔大学的学生几个星期来一直举行示威,支持穆尔西。穆尔西今年7月被军人推翻,之前埃及爆发了反对穆尔西统治的大规模示威。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论