2013年8月15日星期四

美国之音: 印度总理:潜艇爆炸恐无人生还

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
印度总理:潜艇爆炸恐无人生还
Aug 15th 2013, 07:28, by noreply@voanews.com (美国之音)

华盛顿 — 印度总理辛格说,一艘爆炸起火的海军潜艇上的18名艇员恐怕已经死亡。

星期四,辛格在新德里为纪念印度独立日发表讲话时说,印度人民向在星期三事件中死亡的勇士们致敬。在孟买的一个船坞,一艘常规燃料潜艇发生爆炸,使潜艇处于半潜状态。附近船只上的船员被送往医院治疗烧伤。

星期三晚间,潜水员设法打开了这艘潜艇的舱盖,但到目前为止,没有找到任何艇员。印度海军首脑约什将军星期三早些时候对记者说,希望出现最好的情况,但必须为最坏的结果做好准备。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论