2013年8月15日星期四

美国之音: 台风尤特在中国广东造成一死五失踪

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
台风尤特在中国广东造成一死五失踪
Aug 15th 2013, 10:20, by noreply@voanews.com (美国之音)

华盛顿 — 中国官方说,台风尤特星期四转弱为热带风暴,但之前在广东南部造成至少1人死亡,5人失踪。
 
中国国营媒体说,台风尤特星期三登陆带来大暴雨,风速每小时150多公里,一些地区出现山洪。
 
数万人在台风到来前撤离,一些学校,办公室和公共交通被迫关闭。不过据报道台风并未造成大的破坏。
 
星期三早些时候, 香港因台风取消了一些航班, 并关闭了主要的证卷交易所。台风本星期早些时候在菲律宾造成滑坡和洪水,造成至少6人死亡, 3万人被迫撤离。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论