2013年9月20日星期五

美国之音: 15人在伊拉克清真寺爆炸中丧生

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
15人在伊拉克清真寺爆炸中丧生
Sep 20th 2013, 13:06, by noreply@voanews.com (美国之音)

华盛顿 — 伊拉克官员说,首都巴格达北部城市萨迈拉的一座逊尼派清真寺发生爆炸,至少15人丧生。

萨迈拉市官员说,星期五祷告时间发生的爆炸还造成至少15人受伤。

近几个月来,伊拉克逊尼派和什叶派穆斯林之间的暴力冲突急剧上升。这些袭击已经引发全面派系战争的恐慌。

本星期早些时候,巴格达发生多起汽车炸弹爆炸事件,同时伊拉克各地也发生了一系列爆炸事件。至少有31人在这一波爆炸事件中死亡。

2011年美军撤出后,伊拉克境内暴力持续升级。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论