2013年9月20日星期五

美国之音: 达赖喇嘛十月将访问美国亚特兰大

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Dream of a beautiful home?

Dream Houses features beautifully designed houses, amazing interiors and the latest decorating trends. Subscribe today and start getting inspired.
From our sponsors
达赖喇嘛十月将访问美国亚特兰大
Sep 19th 2013, 14:25, by noreply@voanews.com (美国之音)

西藏精神领袖达赖喇嘛下个月将访问美国亚特兰大的埃默里大学,与该校师生和一般民众探讨有关公民责任、道德与教育问题。
 
埃默里大学校方说,达赖喇嘛预订10月8号出席2场公开演讲和讨论,早上的演讲主题是"21世纪地球村公民责任的支柱",达赖喇嘛将谈及促进全世界人们和平相与处彼此关心的人类基本价值。
 
另一场安排在当天下午的讨论活动,主题是"教育的世俗道德",达赖喇嘛将与科学家及学者讨论生物演化、神经科学、教育政策与世俗道德的关系。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论