2013年9月26日星期四

美国之音: 叙利亚问题主导联大会议

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Buy Bulbs, Seeds, and Plants

Our mission is to bring you top quality flower bulbs, perennial plants and other horticultural products exclusively over the internet, at the most economical prices.
From our sponsors
叙利亚问题主导联大会议
Sep 25th 2013, 23:45, by noreply@voanews.com (美国之音)

叙利亚及其化学武器问题继续主导在纽约召开的联合国大会。

星期三召开的第二天的联大会议上,代表们一个接一个地发言,谴责针对平民使用毒气。他们要求叙利亚信守承诺,销毁其化学武器。

欧洲委员会主席范龙佩代表欧洲联盟的28个成员国发言。他把上个月大马士革郊区发生的化学武器袭击称作是令人发指的反人道罪行。他呼吁联合国安理会制定一项决议,明白无误地指明,叙利亚为销毁其化学武库必须做些什么。

范龙佩还表示,欧盟希望,伊朗新领导人给人们带来的期望将意味着,朝着通过谈判解决伊朗核危机的方向采取具体的步骤。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论