2013年9月26日星期四

美国之音: UN化武小组到叙利亚调查首都化武袭击事件

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Buy Bulbs, Seeds, and Plants

Our mission is to bring you top quality flower bulbs, perennial plants and other horticultural products exclusively over the internet, at the most economical prices.
From our sponsors
UN化武小组到叙利亚调查首都化武袭击事件
Sep 25th 2013, 20:51, by noreply@voanews.com (美国之音)

联合国化学武器调查小组回到叙利亚调查历经两年半内战的叙利亚使用被禁化学武器的问题。

由塞尔斯特伦率领的调查小组星期三飞到黎巴嫩,然后乘车前往大马士革。

他们在上个月第一次到叙利亚调查三次袭击事件,其中包括今年3月在阿勒颇郊区发生的化武袭击事件。 叙利亚政府和反政府武装互相指责对方使用了化武。

这个调查小组在这次两个星期的调查任务中,将重点转移到最近大马士革郊区发生的袭击事件,其中包括在袭击中使用了化学武器。小组的调查任务不包括把化武攻击归咎于任何一方。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论