2013年9月26日星期四

美国之音: 鲁哈尼希望在三至六个月内与西方国家达成核问题协议

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Dream of a beautiful home?

Dream Houses features beautifully designed houses, amazing interiors and the latest decorating trends. Subscribe today and start getting inspired.
From our sponsors
鲁哈尼希望在三至六个月内与西方国家达成核问题协议
Sep 26th 2013, 02:28, by noreply@voanews.com (美国之音)

伊朗总统鲁哈尼表示,希望在三至六个月内就核问题与西方国家达成协议。

鲁哈尼星期三在接受华盛顿邮报采访时说,取得进展的唯一途径就是为核谈判设立时间表。他表示,谈判时间越短,对所有各方越有利。

早些时候,鲁哈尼在纽约与西方记者进行非正式对话时谴责二战期间纳粹对犹太人的大屠杀,并表示不能无视这一事实。

看来鲁哈尼试图与前伊朗总统艾哈迈迪内贾德保持距离。艾哈迈迪内贾德曾屡次否认有过大屠杀。

但鲁哈尼说,重要的是大屠杀受害者不能再使其他人受害,这里指的是以色列占领巴勒斯坦领土。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论