2013年10月15日星期二

美国之音: 缅甸发现未爆炸的炸弹

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
缅甸发现未爆炸的炸弹
Oct 14th 2013, 20:20, by (美国之音)

缅甸警方说,他们发现至少两枚未爆炸的炸弹。在此之前的几天里发生了几起爆炸,炸死2人,数人受伤。

当局说,星期一在曼德勒发现一枚未爆炸的炸弹,在仰光发现另外一枚。

星期五位于仰光以北200公里的东吁城一座宾馆发生炸弹爆炸,两人死亡。星期天两枚炸弹在仰光爆炸,数人受伤。

仰光的警方发言人说,星期一发现的爆炸装置在可能爆炸前已被成功拆除引线。

目前还没有人声称为这些爆炸负责,警方说,他们也没有任何线索。

当局要求民众报告他们发现的任何可疑包裹。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论