2013年10月15日星期二

美国之音: 利比亚基地组织嫌疑人在纽约受审

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Free Bestselling eBooks

It's easy: sign up in under 10 seconds, tell us what kind of eBooks you love & we'll email you a list of deals every day - FREE! Join now!
From our sponsors
利比亚基地组织嫌疑人在纽约受审
Oct 15th 2013, 13:30, by (美国之音)

美国纽约一法院星期二对利比亚恐怖分子嫌疑人阿布•阿纳斯•利比进行传讯。他被控参与策划1998年美国在东非两个大使馆的炸弹袭击事件。
 
美国官员星期一把涉嫌为基地组织成员的利比押送到纽约。利比10月5日被美国特种部队抓获后一直被关押在一艘美国战舰上。
 
利比10多年前就被起诉。他被控策划了1998年美国驻肯尼亚和坦桑尼亚大使馆被炸事件。
 
利比一直在美国联邦调查局的首要通缉犯名单上,但其家人否认他跟基地组织有关联。
 
情报官员在美国军舰上对利比进行了审问。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论