2013年10月15日星期二

美国之音: 美国两党商讨恢复政府运作

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
美国两党商讨恢复政府运作
Oct 15th 2013, 11:31, by (美国之音)

美国国会参议院的两党议员已经达成共识,将恢复政府运作,并且避免违约拖欠债务。目前美国政府部分关闭已经进入第三周,而且全世界都担心美国可能无法偿还债务。

国会参众两院的议员星期二将会面讨论如何达成协议。在周一的协商之后,两党国会领导人对未来都保持乐观态度。民主党籍的参议院议长里德表示,双方在星期一达成了显著的进展,他并且对周二的会谈抱有希望。任何协议都必须在国会参众两院通过,并且得到总统签署。目前两党协商的重点在于提高联邦政府明年的债务上限,以及采取短期措施,恢复政府运作,同时展开预算的协商。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论