2013年10月15日星期二

美国之音: 叙政府军与反政府武装节日期间发生冲突

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
叙政府军与反政府武装节日期间发生冲突
Oct 15th 2013, 14:44, by (美国之音)

星期二是穆斯林的重要节日宰牲节,叙利亚战机轰炸了反政府武装占据的一些地区,反对派战斗人员向大马士革发射了迫击炮弹和自制的火箭弹。
 
据叙利亚国家媒体报道,一枚炮击炮弹炸毁首都喀纳瓦特街区的一所房屋并引发大火,造成四人受伤。
 
设在英国的叙利亚人权瞭望台说,政府军战机轰炸了北部哈马省拉塔姆奈村的一些目标,炸死三名儿童。战机还同时轰炸了大马士革附近的东格塔区和南部城市达拉。
 
宰牲节期间发生的战斗表明叙利亚双方的敌意有多深。此前战斗人员偶尔在节日期间遵守停火协议。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论