2013年10月15日星期二

美国之音: 仰光一家酒店炸弹爆炸 一名美国人受伤

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Thousands of Free eBooks

BookBub brings you free & bargain national bestselling eBooks in the genres of your choice! Sign up now & join 1.5 million happy readers.
From our sponsors
仰光一家酒店炸弹爆炸 一名美国人受伤
Oct 15th 2013, 12:02, by (美国之音)

缅甸官员说,一枚自制定时炸弹星期一夜间在仰光一家豪华酒店爆炸,炸伤一名美国游客。

警方逮捕了三名嫌疑人,但警告说,目前判断制造商贸酒店爆炸案的动机还为时过早。

一名美国女子在爆炸中受轻伤,被送往医院治疗。商贸酒店九层一个房间的窗户被炸掉,街道上都是玻璃碎片。

这家酒店属于香格里拉集团,外国游客和商业人士经常光顾。星期二,警察在酒店外面严密警戒。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论