2013年11月6日星期三

美国之音: 孟加拉国法院判处参与兵变152人死刑

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Upgrade your vanity.

Save up to 70% on bathroom vanities with factory-direct prices at Modern Bathroom!
From our sponsors
孟加拉国法院判处参与兵变152人死刑
Nov 5th 2013, 20:53, by (美国之音)

孟加拉国一家法院已经判处152人死刑,原因是他们参与了一起边界驻军的兵变事件。那次事件导致74人丧生,其中包括50多名军队指挥官。

达卡都市开庭法院星期二做出了这项判决,还有157人被判终身监禁,另外有271人被判无罪。

这起案件是有关2009年2月25日到26日为期两天的兵变,有846名被告遭到诸如谋杀和纵火等罪名的指控。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论