2013年11月19日星期二

美国之音: 奥巴马敦促暂缓对伊朗实施新制裁

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Thousands of Free eBooks

BookBub brings you free & bargain national bestselling eBooks in the genres of your choice! Sign up now & join 1.5 million happy readers.
From our sponsors
奥巴马敦促暂缓对伊朗实施新制裁
Nov 19th 2013, 08:13, by (美国之音)

在国际社会继续努力通过谈判限制伊朗核项目之际,美国总统奥巴马将直接敦促国会议员们暂缓对伊朗实行新制裁。

奥巴马星期二将在白宫召集一次会议,与会者包括参议院财政委员会、外交委员会、军事委员会以及情报委员会的负责人。

奥巴马总统在会上将介绍伊朗与世界六强国谈判的最新进展情况,并争取使外交努力继续进行。按照预定日程安排,伊朗星期三将与六强国继续谈判。

美国国务院发言人星期一说,目前的制裁措施无疑对促使伊朗参加谈判发挥了作用,而现在需要时间来观察谈判的效果。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论