2013年11月19日星期二

美国之音: 伊朗驻黎巴嫩使馆附近发生爆炸七人丧生

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Thousands of Free eBooks

BookBub brings you free & bargain national bestselling eBooks in the genres of your choice! Sign up now & join 1.5 million happy readers.
From our sponsors
伊朗驻黎巴嫩使馆附近发生爆炸七人丧生
Nov 19th 2013, 09:14, by (美国之音)

伊朗驻黎巴嫩大使馆附近发生两起爆炸,造成至少七人死亡。

星期二的爆炸发生在黎巴嫩首都贝鲁特南部城区,一些建筑被损坏,包括伊朗大使馆的建筑。

黎巴嫩电视台播放了起火、被炸毁的汽车以及街边瓦砾的画面。

对爆炸起因的报道相互矛盾,有的说是火箭袭击,有的说是汽车炸弹。

爆炸发生地点是黎巴嫩激进组织真主党的一个据点。真主党一直在帮助邻国叙利亚与反叛武装作战。叙利亚和伊朗是真主党的主要支持者。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论