2013年11月19日星期二

美国之音: 法国呼吁以色列停止修建定居点

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Thousands of Free eBooks

BookBub brings you free & bargain national bestselling eBooks in the genres of your choice! Sign up now & join 1.5 million happy readers.
From our sponsors
法国呼吁以色列停止修建定居点
Nov 18th 2013, 12:54, by (美国之音)

法国总统呼吁以色列停止在被占领土地上修建定居点,他说,这使目前的巴以和谈复杂化。
 
奥朗德星期一在拉马拉与巴勒斯坦行政当局负责人阿巴斯联合举行的记者会上说, 定居点使双方难以实行两国共存的解决办法。
 
以色列和巴勒斯坦谈判代表今年7月开始新一轮和平谈判,双方都承诺举行9个月的谈判。 谈判是私下进行的, 但双方都表示会谈没有取得进展。 不过阿巴斯星期一说, 谈判会继续进行。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论