2013年11月19日星期二

美国之音: 俄罗斯寻找喀山空难的原因

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Thousands of Free eBooks

BookBub brings you free & bargain national bestselling eBooks in the genres of your choice! Sign up now & join 1.5 million happy readers.
From our sponsors
俄罗斯寻找喀山空难的原因
Nov 18th 2013, 22:33, by (美国之音)

俄罗斯调查人员正试图找出一架客机航班为什么在喀山市尝试着陆时坠毁的原因。机上50人全部遇难。

俄罗斯电视台星期一播放的视频显示,飞机几乎是垂直坠落到地面上,然后爆炸。

官员们说,鞑靼斯坦航空公司从莫斯科起飞的航班星期天晚间在喀山试图进行第二次着陆时坠毁。喀山位于俄罗斯首都以东720公里。

调查人员说,他们找到了两个记录这架飞机的飞行资料和机组人员谈话的黑盒子。他们说,他们正在研究各种可能性,包括飞行员的过失和技术故障。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论