2013年9月18日星期三

美国之音: 联合国报告揭露朝鲜违反人权

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
联合国报告揭露朝鲜违反人权
Sep 17th 2013, 14:13, by noreply@voanews.com (美国之音)

联合国调查人员在星期二发布的一份报告中说,朝鲜境内关押政治犯的集中营长期存在"广泛的、系统的"违反人权的状况。这份报告在过去几个月里在首尔和东京采访了多名曾经关押在集中营但后来逃离朝鲜的政治犯。
 
报告说,朝鲜集中营内的饥饿和其他暴行显示出大规模的违反人权行为。
 
联合国独立调查小组负责人麦克·科比在发布报告时表示,调查小组多次向朝鲜政府提出实地调查的申请,但都遭到拒绝。科比说,面对报告罗列的有关朝鲜违反人权的事实,他希望朝鲜政府可以展示为自己辩护的任何证据。
 
朝鲜官员指责这份报告捏造事实,是西方国家敌视朝鲜政策的产物。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论