2013年9月24日星期二

美国之音: 韩国将重新评估购买战斗机交易

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
韩国将重新评估购买战斗机交易
Sep 24th 2013, 10:24, by noreply@voanews.com (美国之音)

韩国推迟敲定购买60架战斗机的77亿美元交易。人们曾普遍预计这笔订单会落入总部在美国的波音公司。韩国如今表示将重新开始竞标程序。
 
韩国政府星期二宣布了这项决定,预计这会把签订这笔防务合同的进程推迟大约一年。三家首要竞标者包括总部在美国的波音公司和洛克希德·马丁公司以及欧洲宇航防务集团EADS,其中只有波音一家的报价完全在韩国的预算范围之内。
 
韩国军方人员表示,他们担心波音的F-15"无声鹰"式战斗机达不到韩国军队的作战要求。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论