2013年9月24日星期二

美国之音: 克里与各大国特使将参加联合国伊朗问题会议

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
克里与各大国特使将参加联合国伊朗问题会议
Sep 23rd 2013, 20:03, by noreply@voanews.com (美国之音)

伊朗外交部长穆罕穆德•贾瓦德•扎里夫本星期晚些时候在参加联合国安理会五个常任理事国加德国的代表会议时,将会见美国国务卿克里,这次会议将讨论伊朗核项目危机问题。

这次会议预定在星期四举行,这次会议是至少六年来美国和伊朗当局最高级别的外交会晤。这两个国家在三十多年前切断了外交关系。

在宣告举行这次会议前,欧盟外交政策主管阿什顿说,她在本周的联合国大会于纽约召开前,曾与扎里夫及英国外交大臣和法国外长进行了一次"建设性的讨论"。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论