2013年10月25日星期五

美国之音: 活动人士:叙利亚释放61名女囚犯

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
活动人士:叙利亚释放61名女囚犯
Oct 24th 2013, 17:59, by (美国之音)

活动人士说,叙利亚释放了61名女囚犯,这是一个交换计划的一部分,涉及释放被叙利亚反政府武装绑架的9名什叶派黎巴嫩男子和两名在黎巴嫩被抓的土耳其飞行员。

总部设在英国的叙利亚人权观察组织星期四说,作为卡塔尔和巴勒斯坦权力机构斡旋的一项复杂交易,至少还有67名囚犯可望获释。

贝鲁特的一个黎巴嫩什叶派组织今年8月绑架了两名土耳其航空公司飞行员,因为土耳其支持反政府武装。这个组织试图以此作为筹码,换取9名黎巴嫩男子获得自由。

叙利亚官员没有立即对这个交易发表评论。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论