2013年10月25日星期五

美国之音: 警察之死推延突尼斯危机会谈

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
警察之死推延突尼斯危机会谈
Oct 24th 2013, 18:20, by (美国之音)

华盛顿 — 突尼斯正在悼念在一场与圣战者嫌疑人的枪战中牺牲的7名警察,这使得突尼斯主要政治力量之间拖延日久的危机会谈再次被推迟。

被杀的警察星期四晚间要在突尼斯各地他们的故乡下葬,其中包括中部西迪布吉德地区,当地正是星期三冲突爆发的地方,而且该地区的反政府情绪高涨。

在卡夫省其中一名警察要下葬的地点,抗议者纵火焚烧突尼斯执政党伊斯兰复兴运动党的办公室。

突尼斯总统蒙塞夫•马祖吉宣布为被杀警察的牺牲举国哀悼三天。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论