2013年10月25日星期五

美国之音: 尼日利亚军队继续寻找被海盗绑架的两名美国人

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
尼日利亚军队继续寻找被海盗绑架的两名美国人
Oct 25th 2013, 08:25, by (美国之音)

尼日利亚当局继续寻找被海盗在几内亚湾绑架的两名美国男子。

星期三,一艘悬挂美国国旗的油轮在尼日利亚沿海的国际水域遭到海盗袭击,船长和轮机长被绑架。

这艘68米长的油轮属于美国的爱迪生·古斯特海运公司。该公司没有对目前的局势发表评论。

美国官员说,这艘油轮和其他船员被海盗释放。不清楚两名被绑架的美国人目前是在海上,还是被带上岸。

尼日利亚军方已经下令展开搜救行动。有关官员拒绝说明美国军方是否参与行动。

美国国防部官员说,正在密切关注局势,并说距离事发地点最近的美国军队是几内亚湾的一支海军陆战队训练部队。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论