2013年11月15日星期五

美国之音: 美国军营事故导致四名海军陆战队员死亡

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Crabtree & Evelyn.

Pamper yourself and save money with value size items on sale.
From our sponsors
美国军营事故导致四名海军陆战队员死亡
Nov 14th 2013, 08:22, by (美国之音)

星期三,四名美国海军陆战队员在南加州彭德尔顿军营执行清理未爆装置任务时被炸死。

有关官员没有透露这一事故的细节。他们说,目前正在对事故原因进行调查。

大约八个月前,在美国西部内华达州的一次实弹训练演习中,一门迫击炮爆炸,导致七名海军陆战队员死亡。美国军方经调查后确定,那起事故是人为错误造成的。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论