2013年8月21日星期三

美国之音: 联合国官员抵达开罗推动政治和解

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
联合国官员抵达开罗推动政治和解
Aug 20th 2013, 23:57, by noreply@voanews.com (美国之音)

联合国主管政治事务的副秘书长费尔特曼正在开罗为结束血腥的政治危机而举行会谈。埃及的危机已经造成国家分裂,并导致1000多人死亡。

费尔特曼副秘书长星期二抵达埃及首都。一位发言人把他为期3天访问的使命形容为"恢复和平和推动和解"。预计他将与政府官员和穆斯林兄弟会领导人举行会谈。

就在费尔特曼抵达开罗的几个小时前,埃及临时军政府逮捕了穆斯林兄弟会的精神领袖巴迪。70岁的巴迪因涉嫌6月份煽动对示威者的酷刑和杀害而被捕。示威者要求总统穆尔西下台。

一家法院星期二下令,在检察官们调查这些指称期间要拘押巴迪15天。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论