2013年8月21日星期三

美国之音: 叙利亚活动人士指责政府军使用化学武器

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
You Can Make a Difference

By planting ten trees and ensuring that all our clothing is produced responsibly we allow each and every customer to make a difference. Join us today!
From our sponsors
叙利亚活动人士指责政府军使用化学武器
Aug 21st 2013, 07:58, by noreply@voanews.com (美国之音)

叙利亚活动人士指责政府军星期三在首都大马士革附近发动的袭击中使用化学武器,袭击造成数十人死亡。

总部设在英国的叙利亚人权了望台说,叙利亚军队向东戈塔和西戈塔几处地点发射火箭弹。该组织援引当地活动人士的话说,政府军使用了"有毒气体"。

叙利亚反对派组织"地方协调委员会"也表示,星期三的袭击中使用了毒气。

有关叙利亚政府军使用化学武器的消息没有得到独立消息来源的证实。

在叙利亚发生暴力事件之际,联合国化学武器检查员在叙利亚执行为期两星期的使命,对早些时候发生的事件进行调查,叙利亚政府和反政府武装都指责对方使用化学武器。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论