2013年10月16日星期三

美国之音: 医疗救援组织要求增加对叙利亚的人道援助

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Dream of a beautiful home?

Dream Houses features beautifully designed houses, amazing interiors and the latest decorating trends. Subscribe today and start getting inspired.
From our sponsors
医疗救援组织要求增加对叙利亚的人道援助
Oct 16th 2013, 02:04, by (美国之音)

法国"无国界医生"团体说,国际社会应对叙利亚的人道危机该像对于销毁叙利亚的化武一样表现出紧迫感。

"无国界医生"的行动总监詹森星期二发出这一呼吁。他同时警告说,叙利亚人经受的营养不良和饥饿的威胁日益严重,因为人们的食品供应即将枯竭。

他告诉美国之音,几星期内叙利亚人民的营养不良状况即将达到极端严重的程度,尤其在经久不息的战火阻碍人们救援难民的地区。

与此同时,叙利亚战机和直升机星期二在全国各地轰炸反政府力量占领的区域,星期二正是这个人口以穆斯林为主的国家开始纪念宰牲节的日子。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论