2013年10月16日星期三

美国之音: 前柬埔寨红色高棉高官庭审开始终结陈述

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Subscribe to Bloomberg Businessweek

Get Bloomberg Businessweek for 84% off what others pay on the newsstand - that's like getting 38 complimentary issues! Sign up today.
From our sponsors
前柬埔寨红色高棉高官庭审开始终结陈述
Oct 16th 2013, 07:32, by (美国之音)

星期三,柬埔寨红色高棉统治的幸存者挤满金边的一个法庭,旁听对两名前红色高棉高层领导人庭审的终结陈述。

农谢和乔森潘因其在上世纪70年代红色高棉统治时期的所作所为而被控犯有种族灭绝罪和反人类罪。红色高棉被指要为将近2百万柬埔寨人的死亡负责。

农谢和乔森潘都已年过八旬,他们星期三在联合国支持的法庭上露面。预计终结陈述将持续到10月底。有关方面估计宣判将在明年上半年进行。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论