2013年11月12日星期二

美国之音: 联合国:为苏丹儿童接种小儿麻痹症疫苗的努力失败

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Publish Your Book on Kindle

Learn to self-publisher your book on Kindle. Boost your brand and credibility with this step-by-step training course for just $99. Enroll today.
From our sponsors
联合国:为苏丹儿童接种小儿麻痹症疫苗的努力失败
Nov 12th 2013, 00:59, by (美国之音)

联合国官员说,他们在苏丹为预防小儿麻痹症给儿童接种疫苗的努力失败,因为他们无法安全进入苏丹南部地区。

联合国人道主义事务协调办公室官员约翰•金星期一在纽约联合国总部对记者说,苏丹政府和南部的反叛分子无法达成一项可以让他们安全进入苏丹南部的协议。

约翰•金说,缺少安全进入的通道是一件令人悲伤的事情,同时也是个典型现象。他说,联合国小组计划为苏丹南部两个省的16万5000名儿童接种疫苗,而苏丹南部在反叛组织苏丹人民解放运动北方局的控制之下。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论