2013年8月13日星期二

美国之音: 被朝鲜监禁的韩裔美国人呼吁华盛顿解救

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Buy Bulbs, Seeds, and Plants

Our mission is to bring you top quality flower bulbs, perennial plants and other horticultural products exclusively over the internet, at the most economical prices.
From our sponsors
被朝鲜监禁的韩裔美国人呼吁华盛顿解救
Aug 13th 2013, 11:39, by noreply@voanews.com (美国之音)

一位被囚禁在朝鲜的韩国裔美国人再次向美国呼吁说,华盛顿应该派一位高级官员到平壤,请求朝鲜释放他。
 
韩裔美国人肯尼斯·裴(裴俊浩)上星期在接受设在日本的《朝鲜新报》采访时发出上述呼吁。《朝鲜新报》的采访于星期二发表,这家报纸以亲朝鲜的立场著称。
 
肯尼斯•裴在采访中说,他已经从劳改营被转送到一家医院。他今年4月被判犯有颠覆国家政权罪并被判处15年劳役,刚刚开始服刑。
 
45岁的肯尼斯•裴说,他的健康状况恶化,他尤其提到营养不良和后背方面的疾病。报道说他的体重减轻了23公斤。肯尼斯•裴的家人表示,他同时还患有肾结石、视力模糊、心脏和肝脏方面的疾病。
 
美国国务院星期一再次呼吁立即释放肯尼斯•裴。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论