2013年8月13日星期二

美国之音: 埃及延长对穆尔西的关押

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Publish Your Book on Kindle

Learn to self-publisher your book on Kindle. Boost your brand and credibility with this step-by-step training course for just $99. Enroll today.
From our sponsors
埃及延长对穆尔西的关押
Aug 12th 2013, 19:38, by noreply@voanews.com (美国之音)

军队支持的埃及临时政府延长了对前总统穆尔西的关押。穆尔西上个月被推翻,从而加深了埃及的政治危机。

埃及司法部门星期一表示,将延长关押穆尔西15天,以调查对穆尔西的指称。有关指称说,在埃及2011年革命期间,巴勒斯坦激进组织哈马斯帮助他和其他伊斯兰主义者越狱。

自从埃及当局7月3日推翻穆尔西以来一直将他关押。大多数为伊斯兰主义者的穆尔西支持者在开罗的两个地方已经举行抗议静坐一个多月,要求恢复穆尔西的总统职位。

临时政府官员几天来一直警告说,要立即对静坐抗议者采取行动。但到星期一晚间镇压行动还没有开始。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论