2013年8月13日星期二

美国之音: 马里开始清点总统决选选票

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
马里开始清点总统决选选票
Aug 12th 2013, 20:08, by noreply@voanews.com (美国之音)

马里官员正在清点决选选票。这个面临困境的国家星期天为产生下一任总统举行了决选。

马里的国土管理部表示将在星期三宣布点票结果。

决选中的对手是前总理凯塔和前财政部长西塞。他们在上个月的第一轮投票中都没有获得多数票。

欧盟和西非经济共同体的观察团星期一说,决选的投票进展顺利。

但是,西塞的竞选主任星期一发表声明说,选举中有舞弊和恐吓西塞支持者的现象。凯塔的竞选班子尚未表态。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论