2013年8月13日星期二

美国之音: 发言人:凯塔赢得马里总统决选

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
发言人:凯塔赢得马里总统决选
Aug 13th 2013, 08:53, by noreply@voanews.com (美国之音)

华盛顿 — 马里总统候选人凯塔的发言人卡马拉说,他们统计的选举结果显示凯塔在星期日举行的决选中赢得75%至80%的选票。

卡马拉证实,竞选对手西塞星期一晚间来到凯塔的住所,对他胜选表示祝贺。

卡马拉星期二对美国之音说,这次选举对凯塔而言是"巨大的胜利",他将把注意力放在全国和解上。

选举官员尚未公布选举结果。他们曾经表示,各省选举结果将于星期三公布。

西塞的政党发言人早些时候对美国之音说,西塞已经承认败选。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论